zaterdag 3 september 2011

De eerste foto's


Ondanks een lange reis gisteren waren we vanochtend vroeg op om eerst te gaan ontbijten bij Dennie en daarna de eerste boodschappen in te slaan.
Bij aankomst werden we heel hartelijk welkom geheten door Anita en Tom, ze waren niet aanwezig maar met een kaartje en flesje wijn wenste zij ons een prettige vakantie, attent en zeer gewaardeerd.

In de Golf van Mexico is Lee aan het rommelen en in Florida heb je daar een beetje last van en daardoor ook wat bewolking maar wel 27 graden.
Omdat ieder even rustig de eerste dagen willen doorkomen hebben we besloten om in de middag ons in de pool te vermaken en vanavond moeten we naar de Pizza Hut.
Wij eten normaal niet zo veel pizza's maar de HUT heeft ons in de armen gesloten.

Vanmiddag gaan Yvonne en ik nog wat cubanen en golf spullen kopen en the kids blijven relaxen.
Voor de lunch maak ik een klein zalm pakketje om de rest van de middag door te komen.

Vanmiddag zal Yvonne en meer gedetailleerd verslag uitbrengen en ik maak me op voor de game van de Sox die ik op de patio en pool ga kijken en luisteren.

Gr Rob

3 opmerkingen:

  1. ga het weer proberen maar ja de wizkids zitten ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat het gelukt is met een reactie plaatsen...maar weet t niet helemaal zkr...Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen