maandag 12 september 2011

MILJOENEN HEBBEN ONS GEZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"THE NETHERLANDS IS REPRESENTING, FIRST I THOUGHT IT WAS A PLACE IN NEW ENGLAND, BUT THEY CAME ALL THE WAY FROM THE NETHERLANDS"

Dat was het commentaar van Don Orsilla live op televisie NESN.

In de 2e inning hebben ze ons gevonden Ellen staat met het bord en heeft een Boston pet op en ik ben enkele seconden in beeld.
Al het werk is niet voor niets geweest en miljoenen mensen vanuit New Engeland en Massachusetts hebben in ieder geval ons bord gezien.
We zijn door het dolle leuk als je een plannetje hebt en het is gelukt.
De ceremonie vooraf was weer indrukwekkend en kippevel loopt over je rug wanneer ze de slachtoffers herdenken van 911.

De wedstrijd is voor de sox op een sof uitgelopen te veel 4 wijd en een grandslam homerun tegen.
Toch heeft iedereen het naar zijn zin gehad.
 Even voor het bewijs dat het onze billboard was nog even een shot at home gemaakt.

Gr Rob

Hallo Ellen hier....
Ik wou jullie ook even mijn ervaring vertellen over de eerste honkbal wedstrijd van mij en Dennis.
Ik heb echt zooo zitten te genieten tijdens de wedstrijd. En eigenlijk nooit gedacht dat we met ons billboard in beeld zouden komen. Want ja je ziet zelf die camera helemaal niet maar het is toch gelukt!!!
We zaten net met z´n allen het stukje terug te kijken, maar wat is het gaaf als je jezelf terug ziet op t.v.
Dit is weer echt zo´n ervaring die ik nooit maar dan ook nooit meer ga vergeten!!
En dan heb ik het nog niet eens over de mannen die daar in van die broeken staan waar hun kontje heel erg goed te voorschijn komt......
Ja daar geniet ik van als vrouw zijnde.

En nog even terug te komen op het blogje van Rob van vanmorgen:
Wat ik te veel heb met kletsen enzo bijvoorbeeld heeft Rob soms iets te weinig haha.
En dan hebben we nog een leuke....
Rob heeft gister 2 korte broeken gekocht en we komen terug van de wedstrijd vraagt hij aan Yvon waar is mijn 2e korte broek want ik zie er maar 1.
Na even zoeken kwam hij erachter dat hij zijn 2e korte broek gewoon aan had hahaha
Ik bedoel maar.....

Nou mensen ik ga genieten van onze avond want deze dag heeft zoveel indruk gemaakt dat ik er voorlopig nog niet van kan slapen.

groetjes en liefs Ellen.

4 opmerkingen:

  1. Gaaf dat jullie nu zelfs TV sterren zijn geworden zeg.

    Nog heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noun om deze log kon ik ook weer lachen hoor.
    Ja rob wordt ook een jaartje ouder en dan raak je wel eens kledingstukken kwijt! Maar Ellen wel gewoon doen hoor en terug komen en niet gelijk daar alle castingbureau;s afgaan met je foto's
    Stel je voor dat ze je daar willen houden. DAT KAN NIET HOOR.
    Groetjes 10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat ontzettend leuk dat jullie te zien waren op tv. Ontzettend leuk om mee te maken zo'n happening. Wij zijn ooit bij de New York Yankees geweest, het spel was oersaai met alles eromheen was zo gaaf.
    Veel plezier weer.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, mooi zeg, daar doe je het ook voor natuurlijk !! En dan dat commentaar erbij, echt lachen !!!

    BeantwoordenVerwijderen