donderdag 8 september 2011

Gatorland

Na vanmorgen een heerlijk ontbijtje te hebben genomen, zijn Rob en Yvon wezen golfen.
Ze hebben op een mooie baan gespeeld en hebben gelijk een nieuwe golf afspraak gemaakt voor vrijdag.
Wij Danny, Arjan, Dennis en Ellen zijn naar Gatorland  geweest.
Dit was op aanrader van Rob en Yvon. En ik kan je zeggen dit is zeker de moeite waard.


Eenmaal aangekomen bij Gatorland werd ons gelijk gevraagd of wij de krokodillen wilden voeren.
Waarop wij natuurlijk gelijk ja hadden gezegd. Deze show konden wij om 1 uur s'middags doen.
We zijn eerst bij de Gatorjump geweest. Hierbij stonden er twee van die hill billy's met stukken kip in hun handen. Het publiek moest hard juichen en joelen want hoe harder wij dat deden hoe hoger de krokodillen uit het water sprongen. Dit was erg leuk om te zien.


















Er was tussendoor nog genoeg tijd om daar even rond te lopen. We liepen langs een vogelkooi waar je ook in mocht. Hier hadden we stokjes met vogelvoer erop die je vast kon houden. Zo kwamen er allemaal vogels op je hand zitten die van dat stokje af gingen eten.


Na deze gehad te hebben stond de volgende show alweer te wachten op ons.
Toen we daar aankwamen kreeg ik Ellen gelijk al een grote doos voor me.
En ik hoopte zo dat er geen spinnen in zaten, want ik had van Rob en Yvon gehoord dat ze ook een show deden met slangen en spinnen.
En ik de grote bange poeperd voor spinnen was als de dood dat er bij mij spinnen in zaten.
Nou een gelukje voor mij er was nog een meisje die een doos kreeg en zij werd als eerste naar voren toe geroepen en ze moest met haar ogen dicht gaan staan waarna zij een grote vogelspin op haar hand gelegd kreeg. Nou ik kan je zeggen mijn hartje begon aardig harder te tikken.
Toen werd mijn doos open gemaakt en mee naar voren genomen, daar zat een gifslang in en ik hoefde daar gelukkig niet bij te zijn. Ik nog denken daar kom ik goed vanaf...... Maar de show was natuurlijk nog niet aflopen en werd ik alsnog naar voren geroepen. Ik moest daar met nog 3 andere mensen gaan staan met mijn handen naar voren. We mochten niet naar achteren kijken wat die mannen uit de doos gingen halen.
Nou daar kwam dan de grote python die werd zo in onze handen gelegd. het 2e gelukje was er want ik was natuurlijk helemaal niet bang voor slangen want we hebben er zelf een gehad.


Na deze ervaring rijker was het dan 1 uur tijd om de grote jongens te gaan voeren.
We mochten allemaal 3 stukken kip pakken en die aan de grote hongerige krokodillen voeren die daar allemaal op kluitje lagen te wachten op ons.
Toen de grote jongens hun stukje kip hadden gehad van ons werden we voor hun neergezet zodat er een foto van ons gemaakt kon worden die we later natuurlijk tegen een vergoeding konden meenemen.

De fotoshoot zat erop en zijn we nog even in een treintje gestapt die ons een rondje over het park heen bracht. Aan de buitenkant van het park kon je niet zien hoe groot het echt was. En wij hebben onze ogen uitgekeken.
Eenmaal weer terug bij huisje waren Rob en Yvon ook alweer terug van golfen. We hebben met z'n alle eerst maar een verfrissende duik genomen na al dat lopen in de warmte.
Na heerlijk lekker even afgekoeld te zijn gingen we bbqen.
En ja het is net of ze het weten want dit was onze 2e keer bbqen en kregen weer een regenbuitje over ons heen. Toen die eenmaal over was hebben we onze buikjes allemaal volgegeten. En gaan nu genieten van onze avond.

groetjes van Ellen.

2 opmerkingen:

  1. Wow dat is dichtbij de grote vrienden... wel een erg gave foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jullie het verslag om beurten schrijven. Dit was een erg leuke dag. Wij zijn jaren geleden in Gatorland geweest en er viel toen weinig te beleven. Het ziet er nu een stuk beter uit. Stoere foto's hoor.
    Het lijkt me leuk om te weten op welke banen Rob en Yvonne spelen en hun ervaringen.
    Veel plezier.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen