vrijdag 9 september 2011

vrijdag

Na een week met de auto gereden te hebben zijn we achter alle functies van de knopjes die op de afstandbediening en auto zitten.
We vonden de achter klep nogal zwaar dicht gaan, maar gisteren zag ik tijdens het golfshoppen iemand een knopje achterop bedienen en de achterklep dicht gaan.
In de zijspiegels zit een dodehoek waarschuwing, wanneer ik of iemand anders mij voorbij rijd dan gaat er een lichtje in de spiegel branden.
Ik zojuist hier veel profijt van gehad anders had ik nu hoogstwaarschijnlijk gegevens met een andere rijder uitgewisseld, van het één op het andere moment kwam er een auto naast me rijden terwijl ik een baantje wilden opschuiven, gelukkig zag ik het waarschuwings lampje branden.

Gisteren weer aan de Pizza gegaan en de texaan had weer dienst.
Hij herinnerde ons nog, waarschijnlijk aan de tip en aan de taal die we spraken.
Ik zag tijdens het golfshoppen dat er een Uno op de 192 was gekomen en daar hebben we goede ervaringen mee dus gaan we vanavond  dineren.

De Cypress Garden lag er weer als een plaatje bij we hebben de south en de East course gespeeld.
Op de south met Josh gespeeld, hij had vrij genomen en speelde alleen, maar omdat we moesten wachten stelde hij voor om met zijn drieën verder te gaan en hebben het voor ons gemak maar gedaan.
Josh sloeg de ballen links en rechts de bomen en de bosjes in.
Jos sloeg met de pro v1 bal de duurste bal die je kunt kopen.
In Nederland € 7,50 en hier een dozijn voor $40.
Ik denk dat hij alleen al in de 9 holes die hij met ons speelde een goede $ 50 wegsloeg!!
Na 9 holes nam hij afscheid en hebben we de rest afgemaakt.

De dag begon met zware bewolking maar na mate de ochtend vorderde vlogen de graden omhoog en is het nu lekker zonnig.
Gisteravond onderweg naar de hut, vertrokken we met droog weer en richting Haines City zagen we de regen al naar beneden komen.
Toen we daar door heen reden werden we geconfronteerd met flooding, in een tijdsbestek van 10 minuten rij je stapvoets door het water.
Zo´n wolk ontstaat en regent zich dan binnen een half uur helemaal leeg, je ziet geen hand meer voor ogen en zo ontstaat zo´n flooding.
Op de terug weg was het weer verdwenen.
En op Watersong geen druppel!!!
Hemels breed 4 km.

Dannie en Arjan gaan vandaag naar hun nieuwe onderkomen.
Morgen zijn de outlets bij Buena Lake Vista aan de beurt en gaan we naar Dicks Sport om Dennis en Ellen te voorzien van een Sox pet.

Gr Rob

1 opmerking:

  1. Heerlijk relaxed om zo je vakantie door te brengen, dit gecombineerd met lekker eten.

    Gewoon goed !!!

    Geniet ze nog.

    BeantwoordenVerwijderen